31 Mac 2008

Bila Bersama Terasa Indah

Assalamualaikum semua yang sudi mengunjungi blog ku ni

Alhamdulillah aku diberi Allah kesihatan yang baik semula. Kali ni aku ingin paparkan sedikit kenangan sewaktu sekolahku mengadakan Hari Kecemerlangan Pelajar 2008 yang berlangsung pada 29 Mac 2008.

Aku hepi sangat bila tiba 'event' ni. Nak tau mengapa? Sebabnya aku dapat berjumpa semula bekas pelajar-pelajarku yang telah meninggalkan SMKSS ni. Ada yang mengambil kesempatan untuk berposing bersamaku. Tapi apa-apa pun memang hepi ...


Kat Bawah ni member-member seangkatan denganku di SMKSS....sedang menunggu YB datang merasmikan Hari Anugerah Cemerlang nihh... Lewat sejam YB sampai...eeeeee...naik lotih kome


Barisan kawad kaki siap menanti ketibaan YB

Persembahan kumpulan nasyid SMKSS. Boleh tahan gak lerrrr....

Aku sempat bergambar dengan anak muridku yang terlibat dengan kumpulan koir.., Afiq dan Nazmi dalam surau SMKSS

Bergambar bersama bekas pelajar tingkatan 5 tahun 2007, memang cun abissss.....kalah cikgu kalau mereka ni bergaya...yang memakai tudung ungu, merupakan 'best student SPM 2007' dengan memperolehi 5A.


Bicara Siti Suraida - Kenangan manis takan luput dalam ingatan ku

2 ulasan:

Ungku Nor berkata...

Selamat Sejahtera cikguuuuu!!!

*hehe, lama giler tak wish camni*

Unknown berkata...

good post
Online Auctions * Online Dating * Seo Services