24 Februari 2009

Salam Manis Buat Yang Menanti






Assalamualaikum semua

Selamat petang. Hari ini aku terpanggil untuk 'jot down' skit diari aku ni. Agak lama aku tak bermain dengan kata-kata di dada blog aku nih. Aku tau pasti ramai yang tertunggu-tunggu page baru dalam blog aku ni. Bukan apa, aku masih lagi terkepung dengan tugasan harian aku. Walau bagaimanapun, petang ni aku 'turun padang' jap untuk melempiaskan rindu di dada ini untuk berkata-kata dlm blog aku ni

Tak ku sangka, blog aku ni ramai gak pengunjungnya. Ada seorang pengunjung blog aku menulis emel kat aku , katanya dia terpikat dengan cerita ikan puyu ayah aku tu. Lalu dia berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang ikan puyu ayah tu dan bertanyakan no telefon ayahku. Hehehehe, berfaedah jugak ye blog aku ni. Satu lagi kejutan yang aku terima dari blog aku ini ialah pencarian seseorang selama bertahun-tahun mencari aku berakhir dengan terbacanya blog aku ni. Hari ni, aku boleh katakan terkejut sangat bila dapat tahu rupa-rupanya 'dia' mencariku selama ini. Apa yang dapat aku katakan pada beliau, selamat bertemu kembali. Semoga perhubungan berkekalan hingga akhirnya.

Oklah, aku nak cau dulu lah. nak solat asar.

"Hidup ini indah seandainya kita mengindahkannya sendiri dengan cara kita tersendiri"

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Askum.... pekabo? Blog ibu suma nya bagus n pengorbanan ibu terhadap pelajar2 ibu yg x lama lg akan menduduki exam SPM.... Sy berharap ibu doa kan kami berjaya..........