18 Mac 2009

Hai Pekabo


Assalamualaikum dan salam manis buat semua pengunjung blog ini

Hai semua, pekabo ? Harap-harap semua bagussssssssss je.., hehehehe..
Aku kini sedang menghabiskan masa di rumah aje bersama dengan anak-anakku. Cik abang aku kerja macam biasa. Untuk mengisi masa lapang aku ni , aku mula membongkar semula mesin jahit aku yang dah lama 'bersembunyi' di ceruk dinding yang aku pandang sebelah mata je. Dah bertahun aku tak menyentuhnya....cian 'dia' kan. Kali ini aku dapat la melepaskan rinduku menjahit sarung bantal buat anak-anakku dan juga sepasang cadar dan 4helai sarung bantal. Di samping tu juga, aku bersengkang mata menjahit sarung kusyen ala-ala cara tersendiri. Hehehehe, dapat la juga pujian dari cik abangku, dia cakap sarung kusyen yang aku jahit macam beli kat kedai, cantik.

ok, aku nak kuar jap....tatatititutuuuuuu

1 ulasan:

Fara berkata...

amboi rajinnya...