29 Mei 2012

Selamat Bertemu Kembali

Assalamualaikum dan salam manis. Bertemu semula ye...setelah sekian lama aku menyepi, percayalah bukan disengajakan. Laptop aku tertinggal di KL...hehehe...

Ok..apa aku nak taip ye?????.. sejak 3 minggu ni...aku sebenarnya aku sibuk dengan kerja dan dalam masa yang sama aku menerima tempahan kek dan cupcake dari kawan-kawan dan juga bekas pelajar aku..
Jom kita tengok tempahan kek yang aku jenuh nak siapkan...sampai terbakoooo....hehehe jangan mareee. Walaubagaimana pun aku enjoy menyiapkan semua tempahan di bawah ni.


Kek pengantin tempahan bekas pelajarku Najwa buat kali kedua....hehehe..terima kasih ye...





Kek Pandan temaphan dari Kelab Keluarga SMKSS



Pengetua akuu sedang memotong kek...hehehehe hati-hati puan...takut patah pisau tu...kekekeke


Kek di atas ni pula ialah kek oren..member cakap sodapppppp...yummmyyyy,...marvelous...hehehe

Jumpa lagi...


Tiada ulasan: