10 Julai 2012

Kek Cawan lagi

Assalamualaikum dan salam manis buat semua.

Pagi ni aku minta maaf banyak2 sbb baru ada kesempatan masuk entry dlm blog aku ni... hehe kalu blog aku boleh bercakap mesti dia akan cakap "Mana pergi tuan aku ni? asyik hilang jek! Aku ni dah bersawang karat dah...bila-bila masa je akan gelap...mmmmmm.." Nah! jeng-jeng-jeng, ok jangan merajuk ye blog, tuanmu ni sibuk...ok3 kita masuk entry ye...hehehehe...senyum skit ye blog.

Aku nak tambah gambar cupcake yang buat ni...ala kadar je...memenuhi permintaan pelanggan je...sila tengok kat bawah ni...




Cupcake Edible image 'boboi boy dan angry bird' tempahan dari customer staf Takaful sempena birthday anak lelakinya...terima kasih Sue


Cupcakes strawberi tempahan dari Zeti Jelita, terima kasih ye


Cupcakes strawberi tempahan dari Sarimah teman sepejabatku

cupcakes chocolate moist tempahan dari Zeti Jelita

cupcakes blueberry tempahan juga dari Zeti Jelita, terima kasih semuanya ye...

1 ulasan:

Nazyha berkata...

Teringin nak rasa cupcakes ckg la...