10 April 2008

Salam Semanis Gula

Assalamualaikum buat semua di petang Jumaat yang mulia ini.

Jumaat, hari yang dikatakan penghulu sekelian hari. Hari Jumaat ni , aku rasakan begitu pantas berlalu. Hari ini, seperti yang kita maklum, kaum lelaki harus melunaskan kewajipan solat Jumaat di masjid-masjid. Masa itulah kaum wanita boleh dikatakan agak relax sikit.[ ini pendapat akulah]. Tapi, bagi ku Jumaat ni , jadual aku begitu padat. Pagi, kerja hingga jam 12.30tgh, pastu balik ke rumah jap, pastu jam 3 petang lak aku akan ke sekolah, latihan kumpulan koir sekolah yang dikendalikan oleh jurulatih luar yang bertauliah. Pastu malam nanti lak, aku akan mengajar kelas bimbingan matematik di opis aku di Kuantan jam 8.30 malam hingga 10.30 malam.

Oklah aku kena stop kat sini dulu, nak ambil nafas baru, nak siap nak gi sekolah lak. Tata titi tutu...hehhehe

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.