08 Mei 2008

Debriefing Punye Cite


Assalamualaikum semua

Debriefing??? Apa tu? Hehehehe.... debriefing ni ialah satu penyeksaaan bagi ku. Aku dikehendaki membuat pembentangan berkenaan Prestasi Matematik SPM bagi sekolah berprestasi rendah SPM di daerah Kuantan di hadapan Pegawai dari Jabatan Pelajaran Negeri Pahang, Pegawai Matematik dari Pejabat Pelajaran Daerah Kuantan, guru-guru cemerlang matematik serta juga rakan-rakan sejawat denganku.

Tanggal 8hb Mei 2008, jam 8.30 pagi , aku dipanggil oleh En. Che Zainon, pegawai PPD bahagian Sains dan Matematik untuk membuat pembentangan yang pertama. Alahai... Allah je yang tahu perasaan aku masa tu. Gabra, berdebar-debar dan macam-macam lagi. Rasa rendah diri pun ada. Tapi apa-apa pun, aku rasa ok akhirnya. Bila abis je aku wat debriefing tu, fuh! rase leganyaaaaaaaa.....hehehehhee

Itulah pengalaman yang aku takan lupa. Lain kali aku taknak dah wat debriefing ni, membebankan je sebabnya masa wat persediaan bahan tu yang seksa, kena wat dalam bentuk Power Point. Ishhh..tak kuasa...

Bicara aku: aku masih mencintai semua anak muridku yang akan aku curahkan ilmu walaupun banyak rintangan dan dugaan. Aku boleh!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tahniah..semoga berjaya lakukan yang terbaik